OBI тарихы

 
DIYDIY аббревиатура ағылшын білдіру Do it yourself.

OBI сәттілігінің тарихы 1970 жылы Германияда басталған. Компанияның негізін қалаушылар Эмиль Люкс пен Манфред Маус дүкен ретінде, құрылысқа, жөндеу жұмыстарына және бақшаға арналған барлық тауарларды бір шатырдың астында өзінде қордалай білген DIY (Do-it-Yourself, «Өзің жаса») форматын таңдап алған екен. Алғашқы OBI дүкені 1970 жылы Германияда ашылған, сонда бар-болғаны 12 адам жұмыс істеген, ал оның алаңы 870 шаршы метрді құраған. 1991 жылы компания Италияда алғашқы дүкенін ашып, халықаралық нарыққа шықты. Қазіргі сәтте Орталық және Шығыс Еуропаның 11 елінде OBI 650 гипермаркеті жұмыс істеп жатыр. Компаниядағы 42 000 астам қызметкерлер күнделікті сатып алушыларға жәрдемдесе жүріп, оларды үйлерін, саябақтарын және бақшаларын көріктендіру бойынша идеяларды жүзеге асыруларына шабыттандыра түседі және оларға жөндеу және құрылыс жұмыстары бойынша ұсыныстар беріп жүреді.

OBI әлемде

 

OBI —жөндеулерге, үйді көріктендіруге және бақшалық шаруасына арналған тауарлардың кең ассортиментін ұсынатын еуропалық жетекші DIY (Do It Yourself — «Өзің жаса») брендтерінің бірі. OBI өзі орналасқан барлық елдерде DIY нарығында негізгі ойыншылардың бірі болып табылады және сатып алуларды жасау үшін бірінші нөмірлі орын болуға тырысып келеді. Қазіргі таңда компания ОРталық және шығыс Еуропаның 11 елінде жұмыс істейді, 650-ден астам дүкен ашылған, оның ішінде 350-і Германияда орналасқан.

1970 жылы бірінші ОВІ дүкені ашылған сәтінен бері сол ОВІ дүкендерінің саудалық алаңдары 870 шаршы метрден алаңы 10 000 шаршы метрден астам болатын гипермаркеттерге дейін ұйғайды. Қазіргі уақытта OBI дүкендерінің жалпы аумағы 4,3 млн. астам шаршы метрді құрап отыр.

OBI ассортиментін қалыптастыру нарықтың және клиенттердің артықшылықтарын үнемі зерделеуге негізделген. OBI гипермаркеттерінің ассортименті жөндеуге, безендіруге, үйді безендіруге және көгалдандыруға арналған 50 000-ға жуық бұйымдар атауларына ие. OBI-де сатып алушылар өздерінің жобаларын жүзеге асыру үшін қажетті барлық нәрселерді сатып алып қана қоймай, сонымен қатар тиісті қызметтердің кең таңдауын пайдалана алады.

№1OBI — DIY Еуропа нарығындағы көшбасшылардың бірі. Компанияның мақсаты — үздік болу орны сатып алу үшін.
OBI бүгін – бұл:
>650гипермаркеттер 11 орталық және шығыс Еуропа елдеріндегі
3 800 000 м2сауда алаңдарының жалпы көлемі
60 000артикулдың түрлілігі
42 000қызметкер

OBI Қазақстанда

 
г. АлматыСаин көшесі,16

Франшизаға ие болған Asadel компаниясы Қазақстанда Алматы, Астана, Шымкент, Қарағанды және Ақтөбе қалаларында OBI 6 гипермаркетін ашуды жоспарлап отыр. Қазақстандағы әрбір OBI гипермаркеті дегеніміз — ол шамамен 400 жаңадан ашылатын жұмыс орны. Қазақстандағы ОВІ-дің ауданы 10-15 мың ш.м. қазіргі заманғы сауда залдарынан үйді, саяжай мен қала сыртындағы учаскені жөндеуге, әрлеуге және абаттандыруға, сондай-ақ бақша шаруашылығы мен ладшафттық дизайнға арналған тауарлардың 45 000-нан астам атауын табуға болады. OBI Қазақстанда сатып алушыларға сапалы тауарларды ұсынып қана қоймай, үйлер мен саябақтарды көріктендіру жобаларын іске асырудың барлық кезеңдерінде біліктілік көмегін ұсынып отырады.

OBI Қазақстанда сатып алушылары гипермаркеттің аумағында орналасқан «Бақшалық орталықты» сынап бағалай алады. Мұнда бау-бақша және ландшафт дизайн саласындағы әуесқойлар мен кәсіпқойлар, сондай-ақ елде демалуды ұнататындар көптеген ішкі және сыртқы өсімдіктерді, тұқымдардың әртүрлі түрлерін, бау-бақша жиһаздарын және тұрмыстық техниканы, ашық демалыстың өнімдерін және тағы басқаларын табады. «Бау-бақша жәннәті» — ОВІ-дің ерекше мақтанышы. Бақшалық орталықтың ассортименті OBI өзінің бәсекелестерінен тиімдірек айрықшалап тұратын бірегей сауда ұсынымы болып табылады.